Friday, June 05, 2009

ceritaku dalam doa ;((

aku bersujud beralaskn sajadah ,berbalutkan kain suci disekujur tubuhku.
tenang bgd.
malam ini .. udara hangat wlaupun udara dingin terasa menyusup dhatiku .

dengan duduk bersimpuh..
air mata mengawali doa ..
awali cerita pda si empunya tubuh dan jiwa ku ..
ya Allah apa aku benar" sayang hingga aku sangat cemburu .
apa aku benar" sayang hingga aku cukup sakit hati .
apa aku benar" sayang hingga aku sangat berharap.
apa aku benar" sayang hingga aku terlalu perhatian .
apa aku benar" sayang hingga aku terlalu takut kehilangan dia .
apa aku benar" sayang hingga sakit ku karnany, seolah mudah aku maafkan ..

jika memang benar adanya ,
kapan dia menyadari perasaanku ?
tapi sgala ssuatu tentang harapan", baiknya engkau mudahkan dia .
semoga engkau membantu dia keluar dari sgala masalah yg dia hadapi.

tidak perlu jadi yg pertama .
ak hanya ingin jadi yg terbaik untuk "kamu" ..

jakarta, 7 mei 2009
18.43

No comments: